Energisk kørselsdisponent
Vi har travlt og søger derfor en kørselsdisponent som kan være med til at gøre en forskel for vores
kunder. En der vil udfordres på disponeringsopgaverne. Er det dig? Så læs med…
Er du en holdspiller og vil du være en del af holdet hos en af Danmarks førende
transportvirksomhed, hvor dynamisk vækst er baseret på sunde værdier? Vi søger den rette
person, som kan bidrage til og sikre vores fortsatte vækst samt sikre fortsat kvalitet og service
overfor vores kunder.
Vi har et fantastisk team, som er målrettet og som ønsker at gøre en forskel i en spændende og
sjov hverdag. Og vi vil gerne have dig med ombord!
Det, vi tilbyder, er en arbejdsplads med et udfordrende og til tider hektisk arbejdsmiljø, hvor
købmandskabet kommer til sin ret, så du kan udvikle dine kompetencer, og dermed bidrage til din
egen og vores fortsatte vækst.
Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:
- Distributionsopgaver fra A-Z.
- Deadlines overholdes for disponering og kundeaftaler.
- Sikre god kontakt til kunder, leverandører og chauffører.
- Være en vigtig holdspiller.
- Du har erfaring med distribution og/eller disponentopgaver – eller har erfaring med
lignende jobs, og en brændende lyst til at lære transportbranchen at kende. - Du har en god geografisk forståelse.
- Du har et godt købmandskab – er resultatorienteret og omkostningsbevidst, og kan
arbejde selvstændigt. - Du arbejder og kæmper for optimale og omkostningsbevidste løsninger for
kunderne. - Du arbejder struktureret, omhyggeligt og har overblik, så du forstår at holde
hovedet koldt i pressede situationer. - Du taler og skriver både dansk og engelsk, så du kan kommunikere problemfrit med
kunder, chauffører, vognmænd og kolleger. - Du lærer hurtigt, når det kommer til IT-systemer.
Vi tilbyder;
- Et spændende job med masser af udfordringer og hvor dagene sjældent ligner hinanden.
- Gode og fagligt dygtige kolleger.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling.
- Vi tilbyder god løn efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring samt en spændende og
lærerig hverdag blandt gode kollegaer. - I SFT arbejder vi på at blive den mest attraktive bæredygtigt arbejdsplads, og derfor vil du opleve, at du værdsættes, udvikles og involveres i de daglige beslutningsprocesserne i afdelingen. Vi har med et internt Academy mulighed for at tilpasse og tilbyde dig aktuel, specifik udvikling i teamet og skabe fremtidsmuligheder.
Der er tale om et fuldtidsjob, hvor arbejdstimerne ligger på hverdage i tidsrummet kl. 7.00 – 17.00.
Du vil desuden deltage i en tilrettelagt, vagtordning sammen med kolleger i afdelingen.
Din succes i stillingen afhænger i høj grad af din evne til at skabe, udvikle og fastholde relationer
internt såvel som eksternt, samt at kunne minimere tomkørsel og optimere driften af
bilerne. Jobbet kræver desuden, at du er struktureret, vedholdende og initiativrig, så du er i stand
til at træffe de nødvendige beslutninger og udvise dømme- og handlekraft.
Appetit efter mere?
Vi har brug for en dygtig kollega i vores forretning, så hvis du synes, at denne stilling lyder som
noget for dig så send os din ansøgning snarest muligt, da vi kalder til samtaler løbende.
Din ansøgning skal indeholde ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt eventuelle
anbefalinger. Din ansøgning samt øvrige papirer skal sendes til vores CEO Sonja A. Christensen på
mail job@sftlogistics.dk
Tiltrædelse snarest muligt.
Vi glæder os til at læse din ansøgning